14 december 2012

Vila i frid.
 
Idag var jag tillbaka på jobbet igen efter två dagars ledighet. Skadade ju min hand i tisdagsmorse på jobbet och har varit hemma sedan dess, men idag var det dags igen. Älskar jobbet, mina arbetskamrater är verkligen underbara! När jag hade lunch kom chefen in med en ros och en liten chokladnalle som "krya på dig" gåva. Hela dagen gick bra, finns såklart vissa saker jag inte klarar av, men alla är så hjälpsamma - även kunderna. Michaela hjälpte mig att stänga butiken idag och det är så skönt att vara två vid stängning! Hur som helst, en bra jobbdag.
 
Har inte varit ute hos min silverprins idag och kommer antagligen inte åka ut på hela helgen då Malin har honom. Och jag vill inte lägga mig i när världens bästa medryttare tar hand om Gustav så bra. Så tacksam för att jag har Malin, behöver aldrig oroa mig sålänge hon tar hand om prinsen.

En tråkig sak som hänt idag är att min fina farfar somnat in, otroligt sorgligt men samtidigt så känns det ganska skönt. Jag tror även farfar tycker det är skönt.. De sista två åren kom han inte ihåg oss överhuvudtaget, den enda han kunde minnas ibland var pappa. Men jag lider verkligen med pappa, som nu har förlorat båda sina föräldrar, det måste vara så otroligt tungt. Farfar blev 87 år, jag hoppas verkligen du vilar i ro tillsammans med farmor ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback