Hööks Hästsport AB

Jag verkligen älskar mitt jobb!
När jag skickade in mitt CV den 30 mars 2012 trodde jag aldrig att det skulle ta mig hela vägen. Egentligen så är det tack vare min bästa vän Frida som jag har det här jobbet. Det var Frida som berättade för mig att Hööks skulle öppna en ny butik i Norrköping och att jag borde söka. Sagt och gjort!
 
En vecka efter att jag skickat in min ansökan så var jag på intervju och en vecka efter det var jag anställd, helt galet. Jag har världens härligaste arbetskamrater och vi är ett glatt gäng som siktar mot att bli den bästa butiken, såklart. Att vi alla har varit med från början är det roligaste, uppbyggnaden av butiken gjorde att vi kom varandra riktigt nära. 

Jag är alltså anställd som säljare, eller butiksbiträde som det så fint heter, på Hööks Hästsport i Norrköping. Att vara säljare är ganska nytt för mig, att sitta i kassan på ICA är inte riktigt samma sak som att stå i butik och faktiskt sälja. Men jag stormtrivs och vill bara bli bättre! Självklart vill jag jobba mig uppåt och någon vacker dag kanske jag når mitt mål. Den kommer bli Hööks reklam på denhär bloggen, det får ni stå ut med. Men självklart vill jag att det företag jag jobbar för ska synas!
 

Kommentarer
Sofia Spelkvist

Sökte faktiskt till Hööks jag med när det skulle öppna i Örebro men jag fick inte ens komma på intervju, lagom bitter :P

Svar: Åh vad tråkigt! :(
Therese Klintestam

2013-01-12 @ 18:31:26
URL: http://sofiaspelkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback