Therese Klintestam

Vem är jag?

Therese Klintestam, som dock föredrar smeknamnet Tess. Även om jag börjar mogna mer i mitt namn och accepterar Therese så känns det ändå mest bekvämt med Tess. Jag är idag 24 år och är bosatt i Norrköping, i min egna lilla etta på 37kvm. Det bästa jag gjort är helt klart mitt köp av lägenhet, jag trivs som fisken i vattnet! I oktober-13 flyttade min älskade pojkvän in i lägenheten också. Sedan 4 år tillbaka har jag varit tillsammans med världens underbaraste Marcus. 

Jag jobbar idag på Hööks Hästsport AB Norrköping där jag är fast anställd till en 80 % tjänst. Jag har definitivt drömjobbet och jag kan inte se mig själv göra någonting annat än sälja hästprylar. Det finns nog ingen större utrustningsnörd än mig själv så, ja drömjobbet är solklart. 
 
Äger idag en vacker liten pojke vid namn Golden Poem. Ja, en häst på fyra ben då så att säga! Han är verkligen min älskling och jag tror inte att jag skulle kunna sälja honom för alla pengar i världen. Grålle, Gustav, dampet (kärt barn har många namn har jag hört) kommer få en egen presentation i ett inlägg. 
 
Hade tidigare världens vackraste skimmelsto, Cassiopeia, som tyvärr fick lämna livet redan som 5åring den 11 februari 2009. En dag som alltid kommer att finnas i bakhuvudet och en sorg som är svår att komma över..

Det var en kort presentation om mig och jag tycker att det räcker så sålänge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback