13 juli 2013

Hemma från Falsterbo, tyvärr får man väl nästan säga. Vi har haft en toppen semester nere i Skåne, riktigt bra väder och härlig stämning! Hade gärna stannat hela veckan, men tyvärr så gick inte de detta år.
 
Jag är lite besviken på shoppingen i Falsterbo i år. Saknade många utställare och bra mässpriser, visst fanns det några fyndhörn men i allmänhet tyckte jag faktiskt sådär om shoppingområdet. Men jag lyckades hitta några bra fynd och årets favorit var helt klart HV Polo tältet med massvis med bra priser. Både utgående säsongskollektioner men också väldigt mycket nytt! Lovar att visa all shopping imorgon, måste fota allting först.
 
Idag har vi njutit av solen hemma i Norrköping, jag har lyckats att bränna mig ordentligt. Har såklart varit i stallet också och pysslat om Gustav, som tyvärr inte är fräsch. Men jag tar hela den historien på måndag när jag pratat med Strömsholm! Vi har även varit och badat med hundarna idag, riktigt kul. Freddie som älskar vattenspridaren hemma trodde vi skulle älska vattnet, men han var en riktigt kruka! Teddie däremot som hatar vatten hemma traskade i och simmade lugnt, min fina voffsing ♥
 
Vi ska prova att bada med hundarna igen senare i veckan. Ska köpa en flytväst till Freddie och se om han kan slappna av lite mer med den. Han liksom paniksimmade nästan, plus att det var ganska vågigt så han blev lite rädd. Jag fick hålla i honom lite lätt så han skulle slappna av lite mer. Så fort jag gick i vattnet så följde Tedde efter så jag tror att han lätt badar mer om jag ligger i - värt att prova!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback