Falsterbo shopping #1

Det blev som sagt lite shopping i Falsterbo.
Inga direkta mässpriser på något av detta tyvärr.
 
 
Equiline schabrak med en Swarovski rad. Samt en matchande huva ifrån Anna Scarpati. Tror detta kommer bli supersnyggt på Gustav, tyvärr dröjer det ju ett tag innan vi kan prova de. Inköpt på Charlies samt Skara.
FreeJump säkerhetsstigbyglar i svart/brunt. Köpte även stiglädrerna till då det var bra pris på dom om du köpte stigbyglarna. Tyvärr var min storlek slut så de skickas hem i nästa vecka. Inköpt hos Equipe.
 
Sporremmar ifrån De Niro i matchande färg till mina Arezzo stövlar. Fick extra pris på dessa då de var lite fula i ena lädret. Inköpta på Skara.
 
Hjälmväska ifrån Equipage. Ville ha en stövelväska men dom va slut så blev en hjälmväska istället haha. Inköpt hos Lyckås Ridsport.
 
Det var första delen av shoppingen, resten behöver jag hjälp att fotografera så de får bli en annan dag :)
 

Kommentarer
Frida Bergman

Men oh ge mig schabraket och stigbyglarna :))

Svar: nä de behåller ja gärna själv ;)
Therese Klintestam

2013-07-15 @ 02:17:08
URL: http://friidabergman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback