7 juni 2013

Har valt att rensa lite här bland inläggen på bloggen. Känner att jag vill ha en så "Clean" start som möjligt om jag ska börja skriva igen. Det känns som att jag har massvis att berätta och vet inte riktigt vart jag ska börja någonstans!
 
Ni som väntar på bloppisen, första delen kommer imorgon! Vissa av sakerna som skulle säljas är dock redan sålda då folk var snabba med att fråga osv innan jag ens hunnit lägga ut allt. Men är det något speciellt ni söker, var inte rädda att kommentera, jag har säkert något du söker som kan säljas!
 
Kan ju börja med att berätta att jag har varit iväg med Jarpen på en pay and ride. Vi var på Lilla Hageby och red en LC2 och en LB1, jättenöjd med ponnyn och vi fick väldigt fin kritik!
Nu kommer jag inte ihåg de exakta procenten då hästägaren förtillfället har protokollen men 65% i LC2 och 63% i LB1 blev det, så vi fick faktiskt en blågul rosett och en blå rosett med oss hem, kul! Filmer kommer så småningom, har inte lyckats få över dom på datorn än. Bjuder på lite bilder istället!
 
 
 

Kommentarer
Ida

Så fin kavajen blev! Och grattis till placeringarna :)

2013-06-07 @ 21:20:39
URL: http://www.morrlin.blogg.se
Sofia Spelkvist

Grattis till placeringarna och kul att du ska blir lite aktivare på bloggen, saknar dig här ju :)

Har du något rosa att sälja? en pullarnosgrimma?

2013-06-07 @ 22:16:53
URL: http://sofiaspelkvist.blogg.se/
Boel

Vad fin han ser ut! Riktigt kul att se dig ute på banan igen!!

Måste bara fråga. Har du tänkt sälja det marin/rosa Equiline setet?

Matilda

65,35 % och 63.10% hade ni :)

2013-06-07 @ 23:26:42
Marlene

Snyggt ekipage! :)

2013-06-10 @ 07:22:36
URL: http://melen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback