15 oktober 2013

Då har jag återhämtat mig efter en vecka med förkylning samt födelsedagsfirande. Åkte på en riktigt vidrig förkylning, det var faktiskt länge sedan jag mådde så dåligt! Är fortfarande lite hostig och seg, men är ändå betydligt bättre än förra veckan.
 
I lördags firade vi Marcus som fyllde 25 år. Fick äntligen ge honom presenten som varit hemlig nu sedan juni! Han fick en weekend i London samt en matchbiljett till en Liverpool match, gissa om han blev glad?! Så skönt att äntligen kunna prata med honom om resan, planera lite osv. Skönt även för honom tror jag, nu vet han varför jag har haft så ont om pengar senaste månaderna hehe. Känner mig så lycklig över att kunna ge honom de här, lite stolt över mig själv som lyckats spara ihop de här pengarna för att kunna ge honom något speciellt. Vi hade en jättetrevlig fest med endast glada miner, riktigt kul :)
 
 
I söndags jobbade jag, sedan kom Emilie förbi stallet och tog några fina bilder på mig och min Groda ♥ Jättekul att ha lite fina bilder, kan aldrig få för många! Nästa helg kanske Josse ska fota lite, då blir de nog lite ridbilder också tror jag :)
 
 

Kommentarer
Anonym

Jättefina bilder:)

2013-10-15 @ 19:21:53
jessie

skitfina bilder:)

2013-10-16 @ 09:33:24
URL: http://meandmyeiro.blogspot.se/
emilie persson

Finns fler bilder på er på min blogg nu, snyggt par är ni :)

Svar: Dom va jättefina! Tack snälla :) har en bild som du kanske kan skicka som orginal på. Mailen? Vill nog göra tavla av den :)
Therese Klintestam

2013-10-17 @ 07:55:50
URL: http://www.misspersson.se
emilie persson

Yes shoot. Antingen mejlar du mig vilken bild de är eller nått ;) Kommer fler bilder ikväll ;)

2013-10-17 @ 15:11:36
URL: http://www.misspersson.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback