24 oktober 2013

En ynka dag kvar till lön, fy fabian vad skönt det ska bli! Med tanke på att London resan nu är betald dessutom så kommer jag faktiskt få lite pengar över, så skönt.
 
Idag har vi varit på kliniken där Gustav har fått fötterna fixade. Min ordinarie hovslagare är nämligen sjukskriven och eftersom Gurkan inte alltid är världens snällaste att sko, kändes det smidigast att åka till kliniken. Gick superbra och nu är fötterna fina igen. Han har fått vila nu två dagar pga. att fötterna varit lite för långa och jag vill inte att han ska snubbla och ha sig i ridningen. Men imorgon tänkte jag försöka hinna med att rida innan jobbet.
 
I övrigt händer inte speciellt mycket. Ska försöka få lite ordning här hemma då det ser ut som rena flyttkaoset och jag får typ panik. Står kartonger och saker överallt! Men det är kul att Marcus flyttat in ♥
 
Min fina vackra grålle!
Foto: Emilie Persson
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback