17 januari 2014

Håller fortfarande på att smälta det härliga beskedet om min friska häst. Jag kan knappt tro att det är sant, dom kunde liksom inte hitta ett enda fel med förstoringsglas! Tänkt att vi kom hem från veterinären för ett år sen, helt knäckta och med tårar som aldrig ville sluta rinna. För ett år sedan var min älskade Grålle utdömd.. För mig är det helt sjukt att vi idag, ett år senare står här med en fullt frisk häst. Så tacksam för allt Strömsholm gjort för oss ♥
 

Nu gäller det att våga sätta mål, sätta sig ner och faktiskt kolla på den där tävlingsterminen. Hur galet känns inte det liksom?! Min förhoppnings är att vi ska kunna kombinera både dressyren och hoppningen detta år, jag vill inte lägga nått åt sidan. Jag vet att han har mer potential i dressyren, men än vill jag inte riktigt släppa min älskade hoppning.
 
Jag tänkte att jag skulle dra alla Gurkans mål i ett annat inlägg lite senare. Denna vecka njuter vi bara i skogen, i snön och har det bra!

Kommentarer
Mikaela

Gud va kul! Det här är du (ni) verkligen värda. Kämpa på! :)

Svar: Tack så jättemycket!! :)
Therese Klintestam

2014-01-17 @ 11:21:33
Marie

Vad var det för fel han hade då? Jag är en ganska ny läsare så jag har inte så stor koll på er än :)

Svar: Kissing Spines i ryggen, blev utdömd för 1år sedan då den veterinären ansåg att de var för mkt o ryggen va helt förstörd så fanns inget att göra. Men efter nya plåtar, ultraljud osv så kunde operation göras :)
Therese Klintestam

2014-01-17 @ 12:44:02
URL: http://clarabelelhabiba.wordpress.com
Julia

Jag är verkligen sååå glad för er skull!

Svar: Tack snälla!!!! :)
Therese Klintestam

2014-01-18 @ 02:34:27
URL: http://ohjuliet.blogg.se
Rebecka Wärnström

Det är underbart Tess, helt underbart! Jag är så glad för din skull, du är en fantastisk person och värd all lycka oc h framgång.

Svar: Men åh! Tack snälla Becka!!!!! Kan bara säga desamma :)
Therese Klintestam

2014-01-18 @ 16:17:31
URL: http://rebeckashemligheter.blogg.se/
Marie

Men gud så härligt att det gick bra!! :) Han är ju verkligen fin! :)

Svar: Jaa så skönt!! Tack :)
Therese Klintestam

2014-01-18 @ 20:59:56
URL: http://clarabelelhabiba.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback