2 juli 2014

Hej där.
För en vecka sedan började min semester och som den började! Valde att hyra ut min lägenhet under Bråvalla festival iår igen, alltid skönt med lite extra pengar. Själv campade jag på den grisiga campingen tillsammans med mina fina vänner haha. Hade en helt underbar festival trots skit väder, åska, blixtrar o allt. Men vad gör allt de när världens bästa Håkan Hellström dyker upp som gästartist på Veronica Maggios spelning!? Alltså jag dog, på riktigt jag tjöt som ett litet barn- jag älskar denna karl!!

För övrigt så har jag börjat med Gurkans igångsättning på riktigt denna vecka. Nu ska han igång! Han har känts riktigt fräsch senaste dagarna nu så de är kul. Ska ut i skogen och lulla lite idag tillsammans med mamma. Vi ska försöka fota lite på lördag om vädret tillåter, känner att det är dags för lite uppdatering om hur snygg min pojke blivit nu, eller hur? Kommer behöva hjälp med en ny bloggdesign sen också, hoppas någon är sugen!

De får vara allt för idag. Har ni några önskemål om vad jag ska skriva om? Speciella inlägg, frågestund, något speciellt ämne eller rubrik? Kommentera gärna om ni vill att bloggen ska komma till liv igen :)


Kommentarer
Jenny

Produkter du gillar från dit jobb, produkttips överlag vore kul!

Svar: har jag ju redan skrivit om :) men kan göra en uppdatering till nya katalogen sen!
Therese Klintestam

2014-07-03 @ 22:19:10
Rebecca

Har du inte shoppat något nu när det är rea överallt? ;)

Svar: haha jo de är sant, de har ja ju.. men de blir bara jobbigt att skriva om ;)
Therese Klintestam

2014-07-05 @ 12:48:22
URL: http://escana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback