Vi kan kalla det bloppis

UPPDATERAD 11/3-14
 
Okej, nu ska vi se om jag lyckades få med alla saker som är till salu. Denna lista kommer med all säkerhet att fyllas på då jag bara gått igenom sakerna på loftet och inte sakerna i sadelkammaren. När en vara är såld så kommer den att strykas. Ingen budgivning gäller om inget annat står, vissa av sakerna är säkert prutbara också..
 
Är det något du vill ha, kommentera detta inlägg eller maila till [email protected] . Det är först till kvarn som gäller - allt ska bort! Bilder kan fixas om det är nödvändigt ;-)
 
 
HJÄLM
• Charles Owen Ayr8 leather look. Brun/guld stl 57. Som ny, endast använd ca 4ggr, sedan legat i hjälmpåse. Nypris ca 2799kr, mitt pris 1800kr
 
• Coolmax lättviktshjälm svart stl S, ställbar. Använd under en sommar lite drygt. Nypris 679kr, mitt pris 250kr.
 
 
 
SKOR / STÖVLAR
• Pioneer läderstövel, brun stl 39. Jag tror det är smalt/långt skaft, men kan absolut mäta vid intresse. Välanvända men välskötta. Sorleksmått finns här. Nypris ca 3289kr, mitt pris 500kr.
• Hunter gummistövel brun stl 37. Använd under en sommar, ser ut som ny. Nypris, mitt pris 400kr.
 
 
RIDBYXOR
• Kingsland helskodda, marinblå med karborre vid benslut. Inga stora logotyper eller fickor. Stl 38, välanvända så ganska stretchiga. Nypris ca 1300kr, mitt pris 400kr.
• JH Collection Hööks ridbyxa, helskodd marinblå med lycra vid benslut, logo på rumpan stl 36. Välanvända, nypris ca 699kr, mitt pris 200kr.
• JH Collection Hööks ridbyxa, helskodd brun med lycra vid benslut, logo på rumpan stl 38. Välanvända, nypris ca 699kr, mitt pris 200kr.
• Crown Hööks ridbyxa, oskodd ljusgrå utan logotyper, kardborre vid benslut. stl 38, väldigt fina. Nypris ca 599kr, mitt pris 150kr.
 
 
TRÄNS / FÖRBYGLAR
• Treadstone träns med remontnosgrimma och fancy brodyr. Mörkbrunt med mässingspännen. Tror ej det är original pannband på. Stl full, välskött. Nypris ca 749kr, mitt pris 250kr.
• Ashford remontträns från Hööks med spännen på nosgrimman. Brunt med fancy brodyr, mässingspännen. Lite stort i stl men stl full, välanvänt. Nypris 369kr, mitt pris 100kr.
• Aurora dressyrträns från Hööks. 4cm bred nosgrimma, pannband med swarovskipärlor. Mörkbrunt med silverspännen, tyglar köpta till ingår. Nypris 799 + 299 träns & tygel = 1098kr, mitt pris 550kr.
• Chetak förbygel, ljusbrun stl full. 100kr
 
 
SCHABRAK
• Hööks dressyrschabrak, ljusblått med brun passpoal och brunt kantband. Liten logga på ena sidan, stl full. Använd 2ggr. 50kr
• Hööks JH Collection allroundschabrak, marinblått med guld passpoal och liten guld logga på ena sidan. stl full, sparsamt använt. 50kr
• Hööks JH Collection allroundschabrak, marinblått med brun lack passpoal och liten logga på ena sidan. stl full 100kr.
 
 
TÄCKEN
• Hööks fleecetäcke med hals. Ljusgrått med ljusblåa kanter stl 155, använt 2ggr. 200kr
• Svart skrittäcke, okänt märke stl 155 oanvänt 50kr
 
 
Sen har jag inte hunnit kolla allt än, har fler schabrak och täcken, bett, tröjor osv till salu också :-)
 
 
 

Kommentarer
Elin

jag kollar gärna på allround schabraken från JH! =)

2014-03-02 @ 21:38:35
URL: http://elinoshiloh.blogg.se
Kim

Hej! Vad är lägsta priset på charles owen professional?
Mvh

Svar: Alltså ja vet inte, men inte under 1600 iaf..
Therese Klintestam

2014-03-02 @ 22:18:56
Karin

1200 för Charles Owen Wellington Professional hjälmen?

Svar: Nä de är för lite, då behåller ja.
Therese Klintestam

2014-03-02 @ 23:02:27
Jenny och sami

Köper gärna jh schabraken till sami :)

Svar: Har en som ska kika på dom idag annars de dina :)
Therese Klintestam

2014-03-02 @ 23:46:33
Malin

Du har inga bruna fluffskydd, som du har på bilden där nere till salu? :)

Svar: Nej tyvärr :( hade vita men dom är sålda..
Therese Klintestam

2014-03-03 @ 09:13:29
URL: http://mightybouncer.blogg.se
Camilla

Byter du allmänt färger på sakerna? :)
Jag ska inte ha något, bara var nyfiken! :) Hoppas du slipper allt för många skambud!

Svar: Ja, framför allt ska väl en del bytas ut nu när vi ska "byta gren" eller va man ska säga :)
Therese Klintestam

2014-03-03 @ 12:31:15
URL: http://thisiscamilla.blogg.se
jessie

jag är intresserad av stövlarna går det att få bild på dom:)

Svar: Absolut, kan maila!
Therese Klintestam

2014-03-03 @ 13:09:40
URL: http://meandmyeiro.blogspot.se/
Annica

byta gren?! Blir det bara dressyr? Hur gick det med omvandligen av den ljusbruna förbygeln?

Svar: Det blir dressyr ett år för o se om de blir bättre med hoppningen senare.. Skit eller alltså lite mörkare blev den men inte jättemkt :p
Therese Klintestam

2014-03-03 @ 13:09:59
Anna

Kan man få se bild på ridbyxorna? Både Hööks och KL tack! :)

Mejla mig bilder kanske? Mejl bifogad!
Kram

Svar: Ska jag försöka fixa imorgon! :)
Therese Klintestam

2014-03-03 @ 16:19:26
Emma

Skicka gärna bilder på stövlarna är jätte intresserad :)

2014-03-04 @ 21:55:16
Elin

Finns Pioneer-stövlarna kvar? Skicka gärna bilder och mått isåfall! :)

2014-03-05 @ 23:01:42
Tilde

Hej!

Mått i vaden på pioneerstövlarna? Samt höjden! :-)

Mvh Tilde

Svar: ska försöka komma ihåg de! :)
Therese Klintestam

2014-03-11 @ 13:12:42
Jessica

Är förbygeln en sån modell som man fäster i sadelgjorden eller sadeln? Vad blir frakten? :)

Svar: Du fäster den i sadelgjorden/sadelgjordsstropparna. Ca 75kr
Therese Klintestam

2014-03-11 @ 18:42:26
jenny och sami

jag vill köpa förbyggeln till mantan :D

2014-03-19 @ 21:21:18
URL: http://jennyivungs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback