10 januari 2015

Ledig helg! Alltså jag kommer knappt ihåg när jag hade en ledig helg senast. Har börjat på ett nytt schema nu där jag ska jobba 3 helger istället för varannan, känns inte alls roligt. Men som tur är så gäller det inte hela året utan typ var 5e vecka eller något, men känns faktiskt lika surt för de. Hatar att jobba helg- jag vill ju kunna tävla!
 
Hur som, spenderade lite för många timmar i stallet idag. Typ som vanligt är jag ledig haha. Joggade min fina kille i ridhuset idag som kändes kanonfin. Väldigt spänd och orolig i början av passet, men fokuserade bara på att få honom avslappnad. Så vi körde ganska mycket skritt jobb innan vi började jogga fram i trav. Fina killen! Alltså det är sådan lycka att få sitta på denna häst, ni anar inte <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback