28 januari 2015

Precis som jag trodde i måndagskväll så blev jag dyngförkyld.. Fick gå hem från jobbet igår efter bara tre timmar. Borde dock inte ens gått dit då jag hade feber hela måndag natt och bara låg och huttra. Men snål och dum som man är så går man till jobbet i alla fall.. Igår mådde jag riktigt sunkigt, orkade inte ta mig upp från sängen och de enda jag orkade pilla i mig var lite glass.
 
Idag har jag åtminstone fått i mig lite mat och var och pussade på min lilla Gurka en snabbis - skönt med frisk luft. Har fått hjälp av Josse nu sedan i tisdags, så himla tacksam <3 Ponnykräket hade dock slitit sönder det här täcket också, så nu har han slitit sönder 5 täcken.. Blir så trött på honom! Men nu sprejade jag täcket med ättika så får vi se om han låter bli de.. Nu, tillbaka till sängen!
 
Från Ryttargalan i lördags, såg lite fräschare ut då ..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback