29 januari 2015

BlääÄ!
Fortfarande sjuk.. Alltså imorgon måste jag gå till jobbet, har verkligen inte råd att vara hemma!
Kavajen kom idag förresten, alltså fan vad tajt den var.. Eller alltså den sitter ganska snyggt på kroppen, har inga problem att knäppa knapparna. Men den är på gränsen till kort i både ärmarna och i midjan. Jag kommer inte kunna ha någonting annat än mina bling byxor från Hööks till den..
 
Men tänker prova att rida en tävling i den o se hur de känns. Känns den för tight eller för liten så säljer jag den och sparar till en ny i rätt storlek. Inte svårare än så, bara sorgligt ;-) Tänkte att jag skulle installera Photoshop igen på lilla datorn här, så jag har något att underhålla mig med nu när jag är sjuk..
 
Har tvättstugan vid 14, men hoppas att Marcus hjälper mig med de och sedan behöver jag åka till stallet och röra på Gurkan, han kan inte stå tre dagar i rad! Hörs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback