27 december 2013

Och så var denna dag slut också.
Gick bra på jobbet även idag, inte lika mycket folk som igår men ändå saker att göra hela tiden. Täckeskampanjen lockade, framför allt eftersom de gällde även de stora intagna märkena. Nu är jag ledig över helgen och tänker verkligen njuta! Ska pussa på min fina grå kille så mycket jag bara kan ♥
 
Gurkis fick tre nya täcken idag också, passade på eftersom det var 15% och täcken går alltid åt! ;-)
 
 
• Ett nytt Back on Track nättäcke. Hade ju ett i stl 145 innan, men de va ju lite litet på Gurkan, så sålde de i våras. Och jag känner med tanke på hans rygg osv är det nog bra om jag har ett BoT täcke, så tog ett i 155 denna gång. Och här får jag faktiskt säga - Tack pappa, för det var faktiskt "från honom" ♥
 
• Ett Horsewear Amigo 100g utetäcke. Just nu har jag ett ofodrat regn och ett 200g, men eftersom det inte verkar bli någon vinter så blir det smidigare med ett 100g täcke.
 
• Unnade mig även JHs fina fleecetäcke med avtagbar hals. Har klämt på de och verkligen suktat efter de sedan de kom in och nu kände jag bara -va fan jag måste verkligen ha de! haha, behövde de inte alls egentligen, men snyggt är det!
 
Måste nog rensa min lilla täckeslåda på vinden sen i vår, för jag har en känsla av att jag nog har lite för mycket täcken. Om det är någon som behöver täcken i 145-155 får ni hojta, jag har nog en del.
Nu ska jag lägga ifrån mig datorn och sova! Puss på er och god natt :-)

Kommentarer
Sandra

Jag behöver ett vintertäcke, stalltäcke. Har du några sådana till salu?
Skriv gärna till min mail då:)

Svar: Vintertäcke har jag nog, dåligt med stall töcken men ska kolla! :)
Therese Klintestam

2013-12-28 @ 13:02:49

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback