1 januari 2013

2013.
 
Nytt år och nya möjligheter, det är standard såhär första dagen på det nya året. Tänker inte sätta några nyårslöften då jag vet att jag inte kan hålla dom iallafall. Däremot har jag större krav på mig själv och mål jag vill uppnå, men det är inget jag varken tänker eller behöver skriva här.
 
Hade ett superhärligt nyårsfirande med fina vänner, mat, dryck och allt vad de innebär. Mådde inte speciellt bra imorse när jag vaknade, men efter en promenad, pizza och lite stallmys hos min finaste mår kroppen helt plötsligt fantastiskt. Gustav kan verkligen få mig att så bra, bara av sin närvaro. Idag har jag dessutom motionerat Gustav själv för första gången på snart tre veckor. Dock genom longering, men det var ändå härligt att se honom arbeta och lyssna, min fina. Saknar att rida, men snart så ♥

Jag tänkte dessutom att det kanske är dags snart att öppna upp den här bloggen. Dock så är det en trevlig trygghet att bara skriva för sig själv, utan alla idioter som finns därute. Men samtidigt gillar jag diskutionerna som blir. Så därför har jag nu tagit beslutet att öppna bloggen, vi får väl se hur länge den får vara just öppen ;)


Kommentarer
Rosanna

Vad kul att du har börjat blogga igen! Har saknat din gamla blogg med alla fina bilder och filmer. Så hoppas du fortsätter ha denna öppen :)

Svar: Vad kul att höra! :) Hoppas på att det blir trevligare stämning på denna blogg :)
Therese Klintestam

2013-01-06 @ 19:30:50
URL: http://kattmedpistol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback