1 juli 2013

Det fortsätter att vara dålig uppdatering här, men tyvärr så är inte de här riktigt prio ett för mig.
 
Rehaben fortsätter att gå bra, Gustav sköter sig mestadels. Han börjar väl tycka att promenaderna är sådär lagom roliga, men jag hade förväntat mig mycket mer bus och skutt faktiskt. Han går fortfarande i en liten sjukhage och han håller sig lugn mestadels vilket är skönt.
 
Förra måndagen tog vi ju bort stygnen också, han var galet snäll. Knappt att han reagerade, bästa pojken ♥ Allting ser fint ut, lite svullet just nu och första dagarna efter att stygnen togs bort kändes han lite stel. Men nu tycker jag att han känns mjukare. Bara stretcha vidare och hålla ut i ca 6 veckor till. Bara en vecka kvar sen får jag börja longera och tömköra, längtar!
 

Kommentarer
Julia

Härligt att det går framåt!

2013-07-02 @ 18:51:29
URL: http://ohjuliet.blogg.se
Sofia Spelkvist

Heja Gustav!

2013-07-02 @ 21:25:47
URL: http://sofiaspelkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback