21 oktober 2013

Igår sa jag hej då till världens bästa medryttare och en underbar vän.. Imorgon börjar Malin sin resa till Canada. Typ världens coolaste äventyr och jag är galet avundsjuk på att hon gör denna resa, kommer att vara världens häftigaste grej. Hon ska jobba och bo på en ranch och jobba med Quarter hästar, hur tufft liksom?!
 
Önskar dig all lycka i världen Malin, men fy vad jag kommer sakna dig! Har redan fält många tårar och jag antar att det kommer bli ett skapligt kramkalas med Frida denna vecka.. ♥ Fina, fina Malin!!
 
Mina bästa!

Kommentarer
malin

Åhhhh! nu gråter jag igen, så fin du är!!
saknar er så mycket, men de kommer gå fort. snart är jag hemma igen! <3 <3 <3

Svar: underbart att du börjat blogga, känns redan mkt bättre! :) <3 <3
Therese Klintestam

2013-10-23 @ 21:57:49
URL: http://minkanadaresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback