28 oktober 2013

Äntligen har jag lite tid över till att sätta mig ner och skriva några rader här. Helgen har gått i ett verkligen! Jobb, samt 25-års firande för en vän, stall och lite plock i lägenheten.
 
Den här veckan har jag och Marcus flyttat ut till Ljunga. Vi ska vara hus- och hundvakt medans mamma och pappa är i Turkiet och njuter utan värmen. Var lite svårt att somna i natt, som vanligt på "nya" ställen. Teddie väckte mig i morse klockan 05.00 och tyckte att det var dags att gå ut och kissa. Inte okej, han fick minsann hålla sig i alla fall till 06 tänkte jag.. 05.15 var vi ute på morgonpromenad i regnet, tack för den! Tror inte hundarna har ställt om hjärnan till vintertid haha
 
Gustav fick vila idag, huvudet var inte alls med mig i morse, dålig sömn och alldeles för tidig morgonpromenad. Kom dock till stallet redan 06.45 så behövde inte direkt stressa i stallet, men var ändå klar med allting 08.15. Unnade mig därför en god frukost i lugn och ro när jag kom hem innan det var dags för jobb 10.30.
 
Imorgon är jag ledig och då tänkte jag faktiskt försöka fixa lite i lägenheten, kanske skritta ut en sväng på Gustav och bara ta det lugnt. Känner att kroppen är trött efter en hel jobbhelg med många kunder så förtjänar faktiskt lite vila imorgon.
 
mina små puckon  ♥

Kommentarer
Jennie Kristensson

Hur har jag kunnat missa att du bloggar igen.. Illa! Hoppas allt är bra med lilla Gurra :-)

Svar: haha bloggar ju knappt! har tappat motivation, när ja känner ett sug för att skriva så hinner jag bara starta datorn så försvinner motivationen :p
Therese Klintestam

2013-11-01 @ 21:58:53
URL: http://jkristenssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback