7 oktober 2013

Jag tror att jag håller på att bli sjuk, eller så är det något annat konstigt med min kropp. Har haft ont i kroppen nu i flera dagar, nästan som när man får feber. Det liksom värker i hela kroppen, på det har jag även haft migrän. Men inget snorig eller ont i halsen som en vanlig förkylning brukar innebära.. Konstiga kropp helt enkelt!
 
Igår var jag med Elin och Shiloh på deras första dressyrtävling och dom var så duktiga! Dom red ihop 58,92% och det tycker jag är skitbra för ett rent hoppekipage som gör detta för första gången. Snyggast var dom i alla fall helt utan tvekan!
 
snyggisar 
 
När vi kom hem från tävlingen satte jag igång med stallsysslorna innan det var dags för ett ridpass på pärlan. Vi gjorde våran galopp debut igår!! Åh han var så himla fin. Kände jätterund, mjuk och fin! Inget sparkig, inte ens några bockningar utan super harmonisk. Väldigt pigg dock haha mamma filmade en liten snuttis och den finns på min Instagram - klintestam . Ska försöka filma ordentligt med filmkameran i veckan :)
 
Kom hem och däckade totalt..
 
Nu sitter jag med en kopp kaffe och taggar jobb. Slutar 18.15 och då blir det direkt ut till stallet, har kvällsfodringen plus att jag tänkte prova att tömköra Gustav!

Kommentarer
Rebecka Wärnström

Underbart att allt går så bra! Såg super ut på filmen :)

2013-10-08 @ 17:44:11
URL: http://rebeckashemligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback