1 september 2013

Igår var det nog den lyckligaste dagen i mitt liv. I alla fall den lyckligaste dagen på väldigt, väldigt läge. Igår red jag på min älskade Gustav - för första gången på sex månader..
 
Det är svårt att beskriva den lyckan jag kände när jag satt där uppe. Det var liksom svårt att ta in! De enda jag kunde tänka på var "han var utdömd för ett halvår sedan, han skulle inte ens levt idag.." och där satt jag, mot alla odds. Tänkt om jag hade lyssnat på den veterinären som dömde ut honom, då hade denna dagen inte existerat!
 
Lyckan blev bara större och större för varje steg vi tog. Inget sadeltvång, ingen reaktion på ryggen överhuvudtaget! Jag hade inte ens behövt skritta på honom igår, bara att sitta på hans rygg igen var en vinst för mig. Han var så fin, så mjuk och sån fin skritt! Han som knappt kunnat skritta utan bara trippat fram spänt, skrittade och då menar jag verkligen skrittade igår!! Glädjetårar.. Jag älskar min häst! ♥
 
 
Tack snälla Josse och Mamma för all hjälp igår! Kommer en liten filmsnutt någon dag också, har inte hunnit fixa de än bara :) Åh så glaaad!!
 

Kommentarer
Susanna

Vad härligt!! Vilken himla lycka.

2013-09-01 @ 12:34:43
URL: http://www.menvisst.com
Sofia Spelkvist

Jätte kul att se dig på Gustavs rygg igen :D Mot alla odds :D

2013-09-01 @ 20:32:43
URL: http://sofiaspelkvist.blogg.se/
Sara

Åh va roligt! . Nu är den tråkigaste biten över :). Lycka till med fortsättningen.

2013-09-02 @ 22:19:14
Pernilla

Åh vad härligt!

2013-09-02 @ 23:16:19
Rebecka Wärnström

Helt underbart :D

2013-09-03 @ 11:19:50
URL: http://rebeckashemligheter.blogg.se/
Sandra Johansson

Så roligt för er! : ) Ni ser fantastiskt glada ut. Är det på Resebro (?)gård i Norrköping?

Svar: Tack! Ja, precis de stämmer :)
Therese Klintestam

2013-09-03 @ 18:32:02
alexxAlAlexx

Så härligt att se! Önskar nu all lycka till med igångsättningen och att den går problemfritt! Då ska det bli så spännande att se "vad som blir av er" eftersom han verkar bättre och me avslappnad från start! :)

2013-09-06 @ 21:54:54

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback