20 september 2013

Igår åkte långkalsongerna på! Det är ett under att jag inte dragit på mig dom tidigare, förra året började jag nog med långkalsonger i augusti. Jag är en extremt frusen människa! Har en känsla av att vintern kommer bli jobbigt kall.. haha
 
Hur som helst, igår fick Gustav en välförtjänt vila. Pysslade om honom innan han fick gå ut i hagen. En ordentligt borstning, oljade hovar osv, det vanliga liksom minus ridning. Idag har världens bästa Malin hand om Gustav, vilket innebär att jag både är stall ledig och ledig ifrån jobbet - vad tusan ska jag hitta på nu!? Vaknade klockan åtta, trots att jag har sovmorgon och jag är redan rastlös..
 
När Marcus har vaknat blir det dock andra puckar! Vi ska åka till hans lägenhet och börja packa lite, sedan måste jag till Hageby Centrum och hämta ut avmaskning till tjejerna i stallet. Gustav hade ingen mask, men eftersom det var jag som lämnade in träckproven så är det jag som blir skriven på recepten. Ikväll vankas det middag hos mamma och pappa tillsammans med Marcus föräldrar, mysigt :)
 
Bjuder idag på en bild på Fridas fina Kasper som jag fotade på dressyrtävlingen i söndags.
 
Har nog inget vettigt att skriva idag, är det någon speciellt ni vill läsa om?
 
 

Kommentarer
Mariama

så otroligt vacker bild! :)

Svar: Tack! :)
Therese Klintestam

2013-09-26 @ 10:01:51
URL: http://MariamaMbye.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback