22 september 2013

Blev dålig bloggning i helgen. Men njöt faktiskt av min ledighet och kände inte alls för att blogga!

I lördags var jag med Frida på tävling ute på Åby. Hon red 100cm och 110cm med Kasper, superduktiga var dom! Tyvärr drog tävlingen ut massor på tiden så han tyvärr inte rida i lördags. På kvällen firade vi Bella som fyllt år, supertrevligt! 

I söndags blev det stallet på förmiddagen. Red Gustav i ridhuset i ca 30minuter. Tog lite mera trav då för att utöka lite och känna lite mer på honom. Var pigg och glad, ville mer hela tiden. Men han får faktiskt hålla sig till skritt och trav ett tag till. Låg på väldigt på bettet så ska prova ett annat bett på onsdag när ja ska rida nästa gång.

Sedan blev de lite kvalitetstid med min älskade pojkvän. Vi håller på att plocka lite i lägenheterna nu då han flyttar in här 1 oktober :) på kvällen blev det film och mys med Frida, Martin och Elin. 

Det var min helg det! Vad har ni pysslat med i helgen? Någon som var på Åby kanske? 






Kommentarer
Sofia Spelkvist

kul att ni ska bli sambos :)

Svar: Visst är de :)
Therese Klintestam

2013-09-24 @ 18:45:30
URL: http://sofiaspelkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback