24 september 2013

Kul med lite respons från Ariat inlägget igår, det uppskattas verkligen :) 

Stallet är fixat och klart nu på morgonen. Gustav longerade jag i pessoaselen idag. Han såg lite trött, matt och stel ut idag, plutten. Så blir nog bara en promenad imorgon! Funderar på att traska runt golfan om jag får sällskap, kan ha sadeln på honom fast jag går brevid, kan vara nyttigt tror ja. Är livrädd för att "överarbeta" honom såhär i början, men långa skrittpromenader ä ju egentligen det bästa för konditionen. 

Grymt taggad på jobb idag! Gud va Ariat vi ska sälja ;) får leverans idag också så det kommer finnas en hel del att göra. Vi har även tagit ut våra Rosa Bandet artiklar så nu är det bara att börja handla rosa för att stödja cancerforskningen osv. Jag själv bär ett rosa band och kommer att köpa både mössa, strumpor och grimma - enbart för att bidra! #fuckcanser




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback