Favoritlista, Fashion

Hästutrustning
 
Tre favoritmärken: Antarés, Dyón, Horsewear
Denna sadeln skulle jag ha valt att ha resten av mitt liv: Jag älskar min Antarés, så jag säger såklart Antarés
Om jag var tvungen att byta sadel och märke hade jag valt: Troligtvis Equipe eller Bruno Delgrange
Snyggaste tränset: Dyón anatomiskt eller Dyóns kombinerade träns med smala remmar
Fulaste tränset: Jag tycker verkligen PS tränsen är skitfula, tyvärr
Märket med sämst kvalité: Har haft väldigt tur med de träns ja köpt, men ett från Börjes som gick sönder på 2 sek typ.. Så får väl säga de helt enkelt.
Favoritbutik gällande hästutrustning: Men hallå, Hööks såklart! Sharpman ligger dock inte långt efter!
Bästa/finaste schabraket: Älskar mitt glittriga från HV Polo! Annars är jag ju en sucker för Equiline & Scarpati.
Sämsta/fulaste schabraket: Det nya från Schockemöhle kollektionen, så fult!
Detta skulle jag aldrig använt på min häst: Saker som inte passar och ligger bra. Samt en vit öronhuva, borde inte få excitera.
Mitt favoritbett: Än så länge de 3-delade anatomiska från Hööks
Mitt sämsta köp: Ett Schockemöhle schabrak som gick sönder efter en tvätt..
Mitt bästa köp: Sadeln
Detta klarar jag mig inte utan: sadel och träns! haha torrschampo och babyservetter
Vardagsoutfit på din häst: Antarés sadel, Dyón eller Hööks träns, skydd från Eskadron eller benlindor av något märke, schabrak varierar såklart..
Den, enligt dig, perfekta utstyrseln för din häst: Den jag har! Schabrak ska matcha benlindorna osv, allt ska sitta rätt och snyggt. Rena prylar!!
Detta satsar jag på till hösten: Gustav skulle vilja ha ett nytt träns och ett designat Anna Scarpati eller Christina Sport schabrak, de har han sagt till mig..
 
 
Ryttarutrustning
 
Tre favoritmärken: Equiline, HV Polo, Hööks
Favoritbutik gällande ryttarutrustning: Hööks & Sharpman
Bästa ridbyxorna: Hööks nya CRW Trenton & CRW Madison, helt sjukt galet sköna!
Snyggaste hjälmen: Samshield
Fulaste hjälmen: Uvex
Detta skulle jag aldrig satt på mig: Rosa ridbyxor, graningestövlar, vita ridbyxor med svart skoning! alltså listan kan göras lång..
Mitt sämsta köp: Kingland ridbyxor, går ju för fan bara sönder. Och då kostar dom ändå över 2000!
Mitt drömköp: Skulle vilja ha ett par vita Animo ridbyxor och ett par De Niro stövlar..
Finaste kavajen: Får jag säga min bruna? Annars Animos bruna eller Equiline X-cool.
Detta klarar jag mig inte utan: Förälskad i mina nya CRW Madison ridbyxor ♥
Mina favoritstövlar: De Niros
Min Vardagsoutfit: Ridbyxor från Hööks eller Pikeur, någon snygg piké typ HV Polo eller skjorta från H&M, pullover tröja tex HV Polo eller fleece från HV. Jacka från HV, Hööks eller Equiline, nu när de är kallt har jag en Spooks dunväst samt pannband från JH Collection. Skor & strumpor från Hööks.
Min tävlingsoutfit: Vita ridbyxor från Equiline, vit skjorta från Hööks, brun kavaj egendesignad, bruna stövlar Arezzo från Hööks, hjälm brun blingad Charles Owen Wellington eller brun Charles Owen leather. Brunt/guld blingskärp från OS.
Den, enligt dig, perfekta utstyrseln för dig: Känns som jag redan beskrivit de :)
Detta satsar jag på till hösten: Ett par snygga gummistövlar och ett par sköna handskar!
 
 

Kommentarer
Anonym

får du betalt varje gång du nämner hökks? innan du började jobba där var de ju knappast något favoritmärke/affär..

Svar: haha nej, har ingen samarbete mellan min blogg & Hööks.
Men sen jag började jobba på Hööks o får se o testa alla produkter har jag fått upp ögonen för dom :) sen har jag insett att de är mer ekonomiskt att köpa typ ridbyxor på hööks än att handla tex Kingsland för de tredubbla när kvalitén där är sämre :) tycker både kvalité o stil har blivit bättre på Hööks bara senaste året!
Therese Klintestam

2013-09-20 @ 21:50:45
Julia

Du har en ypperlig smak!

Svar: Tack! :)
Therese Klintestam

2013-09-21 @ 01:12:37
URL: http://ohjuliet.blogg.se
Pernilla

vad är det för boots du har ? Så härligt att du är igång med häst och blogg igen :)

Svar: Tack!! :) de luddiga? Är ett par bruna från Catago om ja inte minns fel :)
Therese Klintestam

2013-09-21 @ 15:36:29

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback