11 april 2014

Hej och hå, här ekar det tomt på uppdatering!
 
Vad har hänt sedan senast då? Gustav känns superfräsch och positiv. Vi har börjat dressyrträna varannan vecka för Marie Calgren, vilket känns jätteroligt! Vi har mycket att hämta igen, men vi kämpar på.
 
Vi har även hunnit vara iväg på ytterligare en pay and jump, denna gång på Skogslottens Ryttarförening. Han var så himla duktig och fin! Red på Flippanbettet eftersom det var utomhus och jag tror inte riktigt på hackamor utomhus än. En ryttarmiss där jag blev lite låst i handen så vi kom lite nära = nedslag. Men annars kalasfin! Positiv, pigg, glad, bjöd på allt och kändes riktigt säker.
 
Nu laddar vi om inför våran första lokala start på långfredagen! :-)
 
Bilder från Skogslotten fotade av Emilie Persson
 

Kommentarer
Denise

Åh vill också komma igång med träningarna NUUU :(

2014-04-13 @ 23:15:54
URL: http://flingans.nu
Mikxki

Riktigt fina bilder :)

2014-04-14 @ 10:30:42
URL: http://mikxki.blogg.se
Emilie Persson

Fina fina Gurra :D Det är så kul att ni är tillbaka på banorna igen tess! Och han såg riktigt fräsch och pigg ut! :D

2014-04-15 @ 06:51:55
URL: http://www.emiliepersson.se
Emelie

Hej! Vad fin han är din häst och roligt att se att det går så bra för er efter allt. Jag fick upp din blogg när jag sökte på hästar och rehabilitering efter kissing spines och operationen då jag står inför det nu med mitt 7åriga tappra sto och skulle gärna vilja höra mer om hur det sett ut för er, vem som opererade, hur rehabiliteringen såg ut, vilka odds som gavs efter operationen m.m. om du orkar och vill berätta skulle jag vara jätteglad om du ville skicka iväg ett mail till mig med dina erfarenheter :) Tack på förhand!
Med vänlig hälsning, Emelie . [email protected]

2014-04-15 @ 10:46:35
Emelie

Vad fin och välmående han ser ut att vara! :-)

2014-04-15 @ 11:45:32
URL: http://emelie.lillatorg.nu

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback