19 augusti 2014

Hej på er!
Jag tycker faktiskt att det är lite roligt att några få läsare fortfarande klickar in här och hoppas på att jag skrivit något. Ni är för söta! :) Jag försöker hålla er lite uppdaterade i alla fall.
 
Idag mina vänner hade jag och Gustav ett riktigt skitpass i ridhuset. Varför? För att jag red som en jäkla kratta! Ibland kan jag bli så trött på mig själv. Men varje gång jag kom på mig själv med hur illa jag red så klappade jag stackars Gustav på halsen, andades själv och började om. Så ja, vi hade absolut bra stunder under passets gång också. När jag joggade av som avslutning var han riktigt fin, så jag får helt enkelt fokusera på den delen.
 
Hade verkligen behövt en dressyrträning den här veckan, men tyvärr så är Carro i Holland. Vi får helt enkelt ta igen allting nästa vecka. Försöker fokusera själv och inte krångla till det utan rida precis som Carro sagt.. från och med imorgon ;) Tänkte faktiskt inte rida mer ren dressyr innan helgen, utan nu blir det skogen och tömkörning så vi får tänka på annat. Varierad träning är den bästa träningen!
 
Det var allt för mig idag, vi får se när jag får kli i fingrarna igen :)
 
 

Kommentarer
Louise

Jag tycker ni är ett så galet snyggt ekipage! Och jag tycker du klär dig och Gurra så jäkla snyggt !!

Svar: Men åh, jag tackar och bockar! :)
Therese Klintestam

2014-08-23 @ 19:38:40
URL: http://workdogs.se
anna

Har följt dig sedan Billy-tiden, hur längesen kan det vara? :)

Svar: Men åh vad roligt! :) Billy hade jag ju mellan 2005-2008 om jag inte minns fel, så det var ju ett tag sedan :)
Therese Klintestam

2014-08-23 @ 19:44:10
Emma

Fina ni är Tess! Beundrar dig för din målmedvetenhet och kämparglöd, få som skulle orkat och verkligen gett sig sjutton på att ge sin häst allt trotts skador och diverse oflyt. Dessutom aldrig arg på hästen, superhärligt. kram !:)

Svar: Tack snälla du! :) kram <3
Therese Klintestam

2014-09-02 @ 21:45:41
URL: http://belleaer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback