20 februari 2014

Hejhopp! Sitter på jobbet, har lunchrast. Passar på att andas lite då det är världens drag här just nu. 

Idag startade vi ju sportlovsrean, vilket innebär att vi fortsätter med en del på halva reapriset samt att lite nytt tillkommit på 50% plus den stora dragaren just nu med 30% på flera utvalda täcken. Bland annat vintertäcken, 100g täcken, halsar, innetäcken och även några hundtäcken!! Riktigt bra erbjudande tycker ja :-) vi har ett skitsnyggt ulltäcke som jag mer än gärna köpt, men ska hålla i pengarna tänkte ja hehe

Förövrigt så skrittade jag ut imorse på Gurkan, jättesnäll. Blir helt till mig, bra tre dagar i rad i ridningen! Minns för ett år sedan när han gick skapligt varannan dag typ o varannan var han knappt ridbar, plutten ❤️ 

Har även bokat sadelutprovning med Sharpman. Pratade med Emma som hjälpt mig med sadlarna nu i över 5års tid, så jäkla nöjd!!! Emma är verkligen toppen, skönt att man kan lita på någon till 120% när de gäller något så viktigt. Så på onsdag 26e provar vi ut en dressyrsadel, jag vill ju helst ha en Antares eftersom jag älskar hoppsadeln, men vi får se ;-) nu back to work!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback