23 februari 2014

God morgon.
Vilken natt.. Fick åka upp till akuten strax efter midnatt trots allt. Den där värken i buken blev värre och jag kunde inte slappna av och sova. Så jag fick ringa och väcka min stackars mamma som körde upp mig och höll mig sällskap. Världens bästa mamma, vet inte hur jag någonsin ska kunna klara mig utan min bästa vän ♥
 
Hur som helst så kunde läkarna inte säga helt vad smärtan kom ifrån. Alla prover såg bra ut, men dom såg och kände min smärta plus att jag var lite svullen lågt ner över buken. Men tyvärr kunde ingenting göras i natt utan blev hemskickad precis som jag trodde. Är det inte bättre på måndag/tisdag någon gång där så ska jag ringa. Då blir det en gynekolog som får kolla om de är något fel på äggstockarna. Hoppas innerligt att smärtan släpper haha
 
Smärtan känns fortfarande, men ska jag vara ärlig så känner jag mig mest trött nu. Dåligt med sömn är aldrig bra. Sara ska i alla fall tömköra Gurkan idag, klarar inte av att rida. Får se om jag kanske filmar lite :-) Ska fota massa salu saker också! Har schabrak, stövlar, stigbyglar, hjälmar och täcken till salu.
 
 

Kommentarer
Sofia Spelkvist

aj stackare, krya på dig! <3

Svar: tack <3
Therese Klintestam

2014-02-23 @ 17:34:54
URL: http://sofiaspelkvist.blogg.se/
Susanna

Jag hade också grymt ont i magen sådär och hade då äggledarinflammation =/ Inte kul men det gick över med medicin någon vecka. Hoppas du kryar på dig! Kul att det går så bra med Gurkis!

Svar: Men åh :( låter sådär! :/
Therese Klintestam

2014-02-23 @ 19:36:53
URL: http://supersus.blogg.se
Carro

Nej men usch, krya på dig vännen och hoppas det gått över innan dess!

Svar: Tack <3
Therese Klintestam

2014-02-23 @ 23:49:43
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/
Caroline

SV vet inte om jag redan svarat men det är slutsålt, har dock beställt hem det igen så det kommer snart igen.

2014-03-14 @ 21:51:07
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback