Alla ♥ dag

Överskattad dag eller inte, den finns i alla fall.
 
Haft en härlig dag på jobbet där vi sålt massvis med fina presenter, kul. Vissa är verkligen helt övergenerösa med presenter på alla hjärtans dag, nästan så jag blir lite avundsjuk.
 
Provade Spooks kläderna idag för att få en uppfattning om storlek osv. Viktigt att vi i personalen försöker prova alla nya saker som kommer in, oavsett vilken kollektion eller märke det kommer ifrån. Detta just för att vi ska kunna hjälpa kunden på bästa sätt. Har vi provat kläderna så har vi ju full koll på storleken, om den är liten eller stor, passformen och känsla. Hur som helst så gillade jag allt från Spooks!
 
Har sedan innan Chalet västen i brun/rosa och älskar den. Den modellen vi kommer att ha inne är Snoopy, den är lite "fluffigare" än Chalet. Jättemysig och jag skulle lätt kunna ha den till vardags! Ridbyxorna var grymt sköna, riktigt skönt material som var mjuk och smidigt så det kändes verkligen inte som en helskodd ridbyxa. Satt snyggt och var halvhög i midjan, gillar den! Tävlingstoppen var jättegullig också, skönt material. Den vanliga pikén var ganska enkel om man jämför med tex HV Polo. Den hade ett skönt material, men den kändes nästan lite för flickig för mig, men allt i oceanblå är ju apsnyggt ;-) Kavajen var ren kärlek! haha typiskt, men så skön alltså!
 
 
Har avnjutit en god middag med Marcus innan han drog vidare till sitt jobb.. De är dessa dagar jag verkligen hatar att vi går om varandra. En annan vidrig sak är att jag kollade tävlingsterminen och det finns inte en enda tävling jag kan åka om jag inte vill åka typ 200mil. Kul, tack för den! Alla ligger på fel helg, de är dessa tider jag önskar att jag hade ett måndag - fredags jobb. De va de - god natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback