Fantastisk service

Kommer ni ihåg att jag beställde ett träns från PS of Sweden? Flat Out revolution tog jag då, enbart egentligen för att det var den enda modellen ja tyckte var någelunda snygg. 

Tyvärr fick jag ju skicka tillbaka de efter att kvalitén inte var som de utlovat och de kom sedan fram till att alla dessa träns från denna leverans var dåliga. Så alla återkallades o de skulle skicka ut nya. 

Här om dagen såg jag att de släppt ett nytt träns, youngster revolution. Ett simpelt träns med remontnosgrimma. Fick lite ångest att jag inte väntat på de istället eftersom jag vet att Gurkan går så mkt bättre på remont. Fick lite panik och skickade iväg ett mail till PS.

Frågade helt enkelt om jag inte kunde få byta, ta ett youngster istället för ett nytt Flat out. 

Och vet ni vad ja fick för svar? De va inga som helst problem och dom skulle skicka ett youngster till mig direkt! Alltså wow säger jag bara! Här snackar vi kundservice delux. Så tacksam eftersom jag vet att min häst går bättre på den nosgrimman och nu slipper jag köpa ytterligare ett träns! 

Tack snälla PS, ni anar inte hur tacksam jag är! Längtar efter att få prova youngster modellen :) 
Lovar att utvärdera tränset sen, men rekomenderar iaf servicen hos företaget, fler borde ta efter! 
Blir alltså de nedre tränset istället för de övre. Förövrigt är de Karins snygga Gandalf som är modell för youngster tränset :) 



Kommentarer
Linnea

Jag klickade hem ett flying change träns från PS i förrgår och väntar med spänning på att få hem det och prova rida! Är lite som ett barn på julafton! Haha

Svar: Fick mitt nya träns idag !! Skickades igår, helt otroligt :) ska bli spännande att prova!
Therese Klintestam

2014-02-19 @ 10:36:22
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Karin Warnmark

Tror du kommer bli riktigt nöjd med youngster :)

Svar: Ja hoppas de :D
Therese Klintestam

2014-02-19 @ 15:48:56
URL: http://warnmarks.blogg.se/
Camilla

De behöver nog inte betala något för tränsen de reklamerat, det är ju fabriksfel och då får fabriken själv stå för det.
Var ju likadant med Tretornstövlarna, Tretorn slapp ju betala en enda stövel som de fick skicka ut eftersom fabriken gjort så fel...

Men ja, bra service önskar jag att fler kan ha! :)

2014-02-19 @ 16:17:31
URL: http://thisiscamilla.blogg.se
Camilla

De behöver nog inte betala något för tränsen de reklamerat, det är ju fabriksfel och då får fabriken själv stå för det.
Var ju likadant med Tretornstövlarna, Tretorn slapp ju betala en enda stövel som de fick skicka ut eftersom fabriken gjort så fel...

Men ja, bra service önskar jag att fler kan ha! :)

2014-02-19 @ 16:18:16
URL: http://thisiscamilla.blogg.se
jenny och sami

åhh jag ska med beställa de med remont nosgrimma vill ha ett svart till dressyr då sami går kanon på de andra i hoppningen :D älskar vårt ps träns både jag och sami :D
väntar med spänning på din utvärdering :)

Svar: vilken modell var det du hade? Flat Out tyckte jag inte fungerade alls, men eftersom jag vet att han fungerar bättre på remont ska detta bli väldigt intressant att prova :) Tyckte att Sami gick bäst på remont också när ja hade henne !
Therese Klintestam

2014-02-19 @ 22:14:41
URL: http://jennyivungs.blogg.se
Linn

Beställde hem Youngster och fick hem ett trasigt träns.. Rätt tråkigt så kommer inte att beställa mer därifrån.

Svar: Men fy så tråkigt! Fick du inget nytt?
Therese Klintestam

2014-02-21 @ 19:06:01

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback