Matriell kärlek ♥

Åh, jag är verkligen kär! Alltså att man kan förälska sig i lite kalvskinn är helt galet, men jag har verkligen hittat min favoritsadel idag. Sharpman var ute och första sadeln vi la på satt som en smäck! Ingen diskussion, jag satt som gjuten i den och Gustav rörde sig fritt. I love it! Så nu har vi en Antarés dressyrsadel som jag kommer få arbeta ihjäl mig för att kunna betala. Men såå värt de, nu ska vi lägga fokus på dressyren ett tag.
 
Vi har fått ytterligare en Antarés i familjen ♥ 
 
 

Kommentarer
Anna

Fick man ta den med sig utan att betala?

Svar: Hur menar du? De funkar väl som allt annat man tar på avbetalning? ;)
Therese Klintestam

2014-02-26 @ 20:44:32
Lotta

Enkelkåpa och kalvskinn = <3 man kommer aldrig vilja ha annat sen ;)

Svar: haha nä! Käääärlek <3
Therese Klintestam

2014-02-26 @ 20:46:51
URL: http://hastfotografen.webblogg.se
Sophia Karlsson

Verkligen så sjukt snygg! Nu fick du mig sugen på att köpa en ny dressyrsadel med :)

2014-02-27 @ 07:17:52
URL: http://sophiakarlsson.blogg.se/
Rebecka Wärnström

Jag dör så snygg!

2014-02-28 @ 13:09:21
URL: http://rebeckashemligheter.blogg.se/
Therese K

Åh avundsjuk.. Blir min fröken frisk så blir det en "riktig" dressyrsadel till oss.

Vad passar Antares för ryggar, sjukt snygg var den.

Svar: Det var lite så ja kände med Gurkan också :) Vet inte, tycker de är skitsvårt med ryggar och sadlar :p
Therese Klintestam

2014-03-02 @ 11:12:03
lisa

Men gud... Avbetalning på en sadel... Skulle aldrig ta något på avbetalning, eller låna pengar (så länge det inte är bostads eller dtudielån). Folk som lånar och köper hästar släp bilar tappat sadlar etc etc på avbetalning! Blir mörkrädd. Okej att amortera på sin bostad men på en sadel, aldrig.

Svar: De är ju skönt att vi alla är olika och vad vi prioriterar :) sen är de ju räntefri avbetalning dessutom då.
Meeeen de är ju skönt att kunna göra något som någon annan vägrar :)
Therese Klintestam

2014-03-02 @ 18:56:45
lisa

Prioriterar att handla för pengar jag har, rätt sund prio skulle jag säga. Räntefritt är ju bra iaf men det börjar med en sadel, sen är det en bil, en dator - you name it, "jag kan ju betala sen" hör man rätt ofta bland bekanta som tar minsta lilla grej på avbetalning dom de kanske borde låta bli att "köpa" tills de har råd. Ingen bra fälla att hamna i bara, thats all.

Svar: Inte alltid så lätt. Skulle ja handla efter "pengar jag har" skulle ja varken ja lägenheten, bilen eller rätt och bra utrustning till hästen. Så länge man kan betala ser ja inget problem de de. Alla kanske inte kan punga ut 33.000 bara sådär, då tycker jag de är kalas att de går o få på räntefri avbetalning. Meeeen som ja skrev förut, alla är vi olika! Så nu skippar vi denna fullt onödiga diskussion på bloggen tack :)
Therese Klintestam

2014-03-03 @ 13:25:08
Camilla

Wow vad snygg!!

2014-03-05 @ 20:37:23
URL: http://camillagustavsson.com
Elin

Hej.
Skiiit snygg..
Är det där brun eller ebony? Har inte riktigt fattat vad ebony är för färg? Vet du? :D

2014-03-10 @ 21:24:52

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback