Olivgrönt tillsammans med marin

Helt kär i nya kollektionen från JH.. Drömmer mig bort lite..
 
Allt utom hjälm och boots från Hööks.
 
Är det något som verkligen funkar tillsammans och är snyggt så är det definitivt olivgrönt, marin och brunt!
Ridbyxorna är så grymt sköna! Riktigt hög midja och lite bredare linning i bak som gör att dom sitter still även när du sätter dig i sadeln. Lycra nertill istället för kardborre, love it. Dessutom i en snygg olivgrön färg med snygga gulddetaljer och brodyr. Helt kär i dom! Priset är 799 kr, något jag ändå tycker är helt okej för ett par helskodda ridbyxor. Pikén är superskön, kan tänka mig att den andas ganska bra då det inte är en vanlig bomullströja. Men här kan du ju matcha med vilken marinblå piké eller tröja som helst, bara att denna verkligen passar in på de övriga. Schabraket.. Alltså behöver jag verkligen ens säga någonting?! ♥
 
Det är bara en grej som saknas. Dressyrsadel! Snälla ekonomin, ge mig råd att köpa en jäkla dressyrsadel NU!
 

Kommentarer
Karin

Galet snyggt!! Vet du redan nu vilken dressyrsadel du ska införskaffa när du får ekonomi? Någon favorit bland märkena? Färg?

Svar: Eller hur! Ja de blir en brun Antares! :)
Therese Klintestam

2014-02-08 @ 18:15:18

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback