Snapshots

Min dator kallar dessa bilder så, då gör jag de också!
Från dagens tömkörning med Sara, ni får hålla tillgodo med dessa tills filmen laddats klart. Hur snygg är han inte?! Tänk vad lite vita lindor och "dressyrlindning" kan göra, helt plötsligt ser han ju ut som en dressyrhäst!! ;-)
 
 
Bonusbild från Instagram. Denna tog vi efter tömkörningen. Lite mer muskler bak sen är han precis så som jag vill ha honom. Är extrem skillnad på ryggmusklerna, nu är han mycket rundare över ryggen :-)
 
 
 

Kommentarer
Sara

Jättefin i kroppen ju!!

Svar: visst är han :D tack! Lite till bara så är han snart biff igen!
Therese Klintestam

2014-02-23 @ 19:49:03
URL: http://ussing.se
Sandra J

Hej. Du känner inte mej och jag känner inte dej, men jag läser här ibland.
G ser så JÄTTEFIN ut i tömkörningen, inte nån spändhet överhuvud taget som syns.
Du har gjort ett fantastiskt jobb!!
och han har bästa färgen ;)

2014-02-25 @ 09:36:00
Felicia

Jättefin, tror jag läst din blogg för lääänge sen, kul att jag hitta den igen! (; kram

Svar: Tack! Kul att du hittat tillbaka :) kram
Therese Klintestam

2014-02-25 @ 12:09:44
URL: http://riderstory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback