Utvärdering, PS of Sweden
Jag förstår din besvikelse på kvalitén! Det skulle jag också ha blivit, men tror inte heller på denna fantastiska uppenbarelse som alla påstår att det blir.
Men blir lite nyfiken på din betsling, är det ett nova med latextejp? Du får gärna skriva ett inlägg om betsling som du använder :)
Fantastiskt med sa bra kundservice - jag blir alltid lika glad nar jag far bra service. Undrar varför det ar sa egentligen? Bra kund service borde man ju kunna "ta for givet"... Hur som helst, det har var ju inte vad jag ville, jag hoppas att du berättar hur det nya transet ar i kvalitén nar det kommer. Om det battre motsvarar dina förväntningar eller om kvalitén forfarande inte lever upp till priset.
Hade samma modell till Kakan och märkte ingen skillnad alls.
Nu var inte mitt träns lika dåligt i kvalitén men det var absolut inte värt pengarna.
Inget jag kommer köpa igen.
Konstigt vilka olika upplevelser man kan få på deras service. Jag själv upplever att sämre kundbemötande är svårt att hitta. Jag beställde mitt pannband för 2 månader sedan, men trots att den kom in i lager för 1-2 veckor sedan (fick det bekräftat av PS-teamet via mail) så har det inte ens blivit skickat. Då har dem dessutom försäkrat mig om att den skulle blivit skickad för länge, länge sedan. Dessutom vet jag flera som beställt samma pannband i samma storlek och färg för någon/några veckor sedan (efter jag beställt) som har fått sina pannband.
Hoppas att det bara var ett missförstånd, men ärligt talat känns det inte som det.
Jag är super nöjd med mitt träns sami går suveränt bra på de tränset :) jag ska nog köpa mig ett till är lite sugen på detta som du köpte till Gustav :) kramar Jenny och sami hoppas vi ses på tävlingarna i år :)
Hej! Söker just nu efter omdömen om just PS tränsen och hamnade här på din blogg. Tråkigt att kvalitén verkade dåligt och att nackstycket åkte fram och lade tryck på öronen... Hoppas du fått ett nytt träns nu som är av bättre kvalité. Har du fortfarande inte märkt någon ridmässig skillnad? :)