1 januari 2014

Välkommen 2014!
Hoppas alla hade ett bra nyårsfirande och att ni har utlovat massvis med nyårslöften. Jag har inte utlovat ett enda, känns riktigt bra! Jag vet att jag i alla fall inte kan hålla dom, så känns faktiskt helt onödigt. Förövrigt så hade jag ett jättebra nyårsfirande med mina vänner och pojkvän, valde att vara nykter vilket har känts riktigt jäkla skönt idag.
 
Igår hade Malin hand om Gustav, så jag var faktiskt stall ledig, helt galet. Men idag var jag tillbaka hos min älskade grå och pussade på honom. Eftersom jag varken var bakis eller trött hade jag gott om energi och motivation till att rida idag. Valde att rida på utebanan istället för att traska ner i ridhuset, kan vara skönt att slippa vara instängd.
 
Var mycket myror i kroppen på lilla grå idag. Men efter ett 100-tal övergångar från skritt-halt, trav-skritt osv så var han faktiskt riktigt jäkla fin! Det känns på något sett som att polletten har trillat ner både på honom och mig. Har hittat så himla mycket mer bättre ridning på Gustav, så nu är det nästan inget tjafs i ridningen. Jag är mycket mer fokuserad både innan och under själva ridpassen, jag ser till att jag faktiskt har en plan för varje ridpass så vi inte bara sitter och snurrar runt, runt liksom. Som sagt, motivationen är på topp!
 
Imorgon ska Sara tömköra igen, ska försöka filma lite :-)
 
Längtar tills vi är där igen ♥
 

Kommentarer
emilie persson

Ni kommer snart vara där igen, ja lovar!! Om han hoppade sådär bra med de problemen han eventuellt hade då kan man ju bara undra hur extremt bra han kommer va när han nu är fit for fight, fina gurra! <3 Keep on fighting!

Svar: tack <3
Therese Klintestam

2014-01-02 @ 20:26:04
URL: http://www.emiliepersson.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback