19 januari 2014

Usch förkyldningen vill verkligen inte släppa, helt slut av att göra ingenting! Tog mig egenom jobbdagen iallafall och har en dag kvar innan jag ska sova ut ordentligt och vila kroppen så gott jag kan.


Idag fick jag hjälp av Sara att tömköra Gustav, då min kropp sa ifrån om ridning. Han va jätteduktig idag! Så himla fin. Går verkligen framåt i tömkörningen, han blir bara mer och mer tillfreds. Idag hade vi inte riktigt flyt med ridhuset dock då alla valde att vara där samtidigt, men Gustav koncentrerade sig ganska bra ändå faktiskt :) älskar att se honom arbeta så bra! Imorgon hoppas jag verkligen att ja orkar rida, skulle va så kul att känna på honom efter idag! 

På återseende! 
Vill ha samma känsla som ja hade på den bilden.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback