7 januari 2014

Nu har jag stirrat på den här skärmen sedan jag kom hem för 20 minuter sedan. Hur svårt ska det vara att börja skriva på ett inlägg? Dessutom så skakar både armar och händer efter dagens stora händelse.
 
Och vad är den stora händelsen då? haha jo, jag fick ett träningskort av mamma i julklapp och idag var det premiär träning. Har haft ångest hela dagen typ för den korta träningstimmen som väntade. Hur som helst så fick jag en snabb genomgång av maskinerna på Factory Fitness och körde en timmes träning tillsammans med mamma. Jag blev faktiskt förvånad över hur otränad jag är och hur "lite" ridningen gjort.
 
Jag är stark på vissa punkter där det syns att jag är rid tjej, men alltså det finns betydligt mer svaga muskler. Efter uppvärmningen var jag helt slut, benen var som gelé haha, så pinsamt! Hur som helst så är Factory Fitness hur fint som helst och stort. Har en känsla av att jag nog kommer gå vilse där en och en annan gång. Men riktigt lyxigt med bastu och bubbelbad efter träningen. På lördag ska jag ha min första PT-timme, ska bli intressant. Då ska vi gå igenom vilka vikter jag bör ha på vilka maskiner, samt hur mycket jag ska göra på varje.
 
Känner på mig otroligt taggad på detta, precis som alla andra gör första veckan antar jag? ;-) Men ska bli skönt att få stärka upp kroppen ordentligt. Var ju ett av mina personliga mål jag hade, att bli starkare själv för att förbättra min ridning. Så here we go!
 
 
 
Förövrigt så har jag både varit stall ledig idag och ledig från jobbet. Malin har haft hand om Gustav, som vanligt på tisdagar och det hade gått bra. Jag har inte gjort ett skit mer än att jag kollat klart på ytterligare en säsong av Pretty Little Liars och nu är de uppehåll, mitt i säsong 4 - arg!!
 
 

Kommentarer
Martina

Säsong fyra börjar igen imorgon ;)

Svar: Va gör de?? Vilken kanal??
Therese Klintestam

2014-01-08 @ 12:21:38

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback