8 januari 2014

Haft en ganska lugn dag på jobbet idag, så började att hänga om lite.
Fixade iordning bland tränsen, hängde betten i storleksordning, sedan fixade jag en ny liten bling hörna. Vi har tidigare haft dom lite finare pannbanden bakom kassan, men jag tror att dom säljer bättre ute i butik.Så fixade bland pannbanden så alla hänger snyggt ute i butiken istället. Blev supersnyggt, värsta bling hörnan haha. Tränsen hängde jag om så vi har en sida med lite "budget", en sida med de lite finare och bättre kvalité, sen en sida med enbart dressyrsaker. Kommer säkert få hänga om lite igen sen när nya katalogen kommer..
 
Tog några bilder lite snabbt med mobilen, så ursäkta kvalitén.
 
Dressyrhörnan med de fina dressyrtränsen, kandaren och tillbehören.
 
"Budget" tränsen. Absolut inget fel på dom, bara lite billigare.
 
De lite finare tränsen, tex JH Collection osv. Lite tom just nu, men vi väntar på de nya ;-)
 
Blinghörnan! Bara massa glittrande pannband, från 129 kr - 899 kr.
 
 
Förövrigt så finns det fortfarande lite rea kvar, man kan göra riktigt bra fynd!
 
 

Kommentarer
Malin

Gud va fint det blev!! Du borde tipsa fler Hööks butiker om denna idé att separera på t.ex. tränsen. I Örebros butik där jag handlar hänger alla tränsen högt och lågt, huller om buller på en vägg. OMÖJLIGT att hitta det man ska ha och bara spontant hitta ett fint träns när det är KAOS...

Svar: Tack :)
Jasså? De lät inte så kul! Svårt att få plats med allt om inte butiken är så stor.
Therese Klintestam

2014-01-09 @ 12:57:08

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback