16 juli 2014

Hej på er.
Tänkte jag skulle försöka ladda upp resten av bilderna från fotograferingen förra veckan :)
 
Fotograf: Josefine Welén, stort tack för hjälpen!
 
 
Gustav känns faktiskt riktigt fin just nu ridmässigt. Jag tycker även att han börjar att biffa på sig lite på rätt ställen nu. Sen är det fortfarande mycket kvar, men för en gångs skull så känns de som att vi är på rätt väg!
 
Just nu står vi uppstallade på Dressyrhoppet under denna vecka. Detta pga. att vårat stall håller på att tvättas och fixas iordning och jag vill kunna hålla igång Gurkan nu. Vi har även anmält oss till våra första tävlingar nu, bara hoppas att han kan hålla sig frisk denna gång så vi faktiskt kan åka också hehe. Mer om de när allt närmar sig! Nu har ni fått resterande bilder från förra veckan, jag har skaffat mig ett nytt objektiv nu så nu jäklar ska det fotas! På återseende :)

Kommentarer
Jennie

Vill ju se vad du shoppade i Falsterbo ;)

Svar: haha , jag kommer inte ens ihåg vad jag shoppade i Falsterbo ;)
Therese Klintestam

2014-07-16 @ 17:42:28
URL: http://jkristenssonusa.blogg.se
Rebecka Wärnström

Han är jättefin! Helt annat steg och väldigt fin i formen!

Svar: Tack :D
Therese Klintestam

2014-07-16 @ 22:36:58
URL: http://rebeckashemligheter.blogg.se/
Anonym

Galoppbilderna är underbara! Formen är jättefin och han ser ut att sätta under sig riktigt bra! Berätta mer om tävlingarna :)

Svar: Han börjar kännas mer och mer avslappnad :D tack!
Therese Klintestam

2014-07-16 @ 23:30:21
emilie persson

Fina Gurra!!! Så underbart att se er "back on track" igen!! :D

Svar: Tack :D
Therese Klintestam

2014-07-20 @ 10:09:26
URL: http://www.emiliepersson.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback