9 juni 2014

Här händer det inte så mycket. Har tappat suget helt på bloggandet, tyvärr.

Vad är nytt sen senast då? Gustav är friskförklarad igen efter hältan han hade. Han har dock jättemycket problem med hovarna nu, spricker och tappar skorna. Så vi kommer aldrig riktigt igång.. Därför har han fått lite extra vila nu, går på bete och är ute dygnet runt. Han kommer in på eftermiddagarna och vilar lite samt får lite extra kraft och hö. Sedan är det mest longering, tömkörning och uteritter på vårt schema nu. Skyndar långsamt och hoppas på att vara helt igång igen i augusti. 

Man tappar ganska mycket sug själv också när det hela tiden är problem med någonting. Ibland känns det helt hopplöst och jag undrar ofta varför jag ens fortsätter. Men Gurkan är ju min lilla bebis, så står helt enkelt ut för hans skull. Ja hoppas att vår otur vänder snart, ja tycker faktiskt att det är dags! 

I övrigt rullar de på. Michaela har nu jobbat sin sista dag på Hööks och arbetsintervjuerna har börjat med de nya som sökt. Ska bli spännande o se hur de slutar. Jag jobbar faktiskt bara totalt 5 dagar till sedan går jag på semester - efterlängtat som tusan! :)

De va allt för mig för idag, får se när vi hörs igen. Puss på er 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback