1 mars 2014

Alltså det har hänt så mycket senaste tiden att jag inte riktigt vet vart jag ska börja någonstans. Det är väl nackdelen med att jag inte bloggar varje dag, jag får summera typ en hel vecka i ett inlägg istället..
 
Vi kan i alla fall börja med smärtan som jag hade i buken. Det visade sig vara en cysta som kommit pga. min p-stav, tack för den! Den där förbannade cystan gör svin ont och jag måste helt enkelt ta ett beslut hur jag ska göra. Ta ut staven - cystan försvinner, behålla staven - skrapa bort cystan.. hm..
 
Dressyrsadel har ni ju sett att jag hunnit köpa också! Eller ja, jag har den på avbetalning såklart. Hunnit jogga i den en gång sedan köp och jag älskar den redan. Jag har dock redan hunnit få både kramp och träningsvärk i mina ben haha otränad tydligen!
 
Gustav har gått superbra hela veckan och just nu har jag ett pee wee bett hemma som jag provar. Ska testa att hoppa på de i helgen och se om det kan vara ett bra bett för oss. Jag har även börjat kika på tävlingsterminen och jag längtar redan till första start!
 
Nä nu hinner jag inte mer, måste förtusan till jobbet! Vi får fortsätta sammanfattningen imorgon :-)
 
Power gurkan!
 
 

Kommentarer
Lina Sällberg

Usch ta ut! Har haft två cystor, enorm smärta

2014-03-01 @ 09:18:52
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Pia

Ååh cystor är inte roliga. Jag har också haft en och s*tan vad ont det gör. Min försvann av sig själv efter någon månad, men det är ju alltid risk att de kommer tillbaka. Hoppas du blir bättre snart!

2014-03-01 @ 09:25:59
emilie persson

Förfan håll koll på det och försök åtgärda det i tid annars kanske de slutar som mig, in med ambulans till akuten och opereras akut pga cystan.. Förlorade ju vänstra äggledaren tack vare den där jävla cystan!! Tur ja kom in i tid annars hade äggstocken också tagits bort :(

2014-03-02 @ 20:58:39
URL: http://www.emiliepersson.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback