Fantastisk individ till salu

Det skär verkligen i mitt hjärta att skriva detta, jag trodde faktiskt inte att jag skulle ta detta så hårt..
Söker du en fantastisk individ, en häst som kommer bli din absoluta bästa vän, då ska du kika på denna annons. Världens finaste lilla Gnista är nu till salu. Jag hade henne för ett år sedan och jag blev förälskad direkt. Hade jag haft dessa pengar själv så hade jag inte tvekat en blekaste sekund. Gnista betyder otroligt mycket för mig och jag hoppas verkligen att hon hamnar hos någon som inte kommer se henne som en tävlingsmaskin, utan en fantastisk individ.
 
Gnista har gått upp till 130 hoppning som ung, senaste åren har hon mest gått 100-110cm klasser. Hon kan grunderna i dressyr och kan rörelser upp till LA. Senaste åren sparsamt riden och tävlad pga. bristande intresse. Jag har både filmer och bilder ifall någon skulle vara intresserad, men kontakta ägaren i första hand.
 
 
Annonsen hittar du här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback