En liten update kanske

Hej på er!
Ja, alltså vad ska man säga? Jag kanske ska börja med att typ tacka alla ni goa människor som fortfarande klickar er in här och inväntar någon form av uppdatering, ni är för söta!
 
Jag tänker faktiskt skylla på en trasig och inte så samarbetsvillig dator som tydligen fått en virusinfektion, stackarn. Men nu har han fått sig en omgång av doktor virusprogram, så nu ska han nog samarbeta ett litet tag, kan vi ju i alla fall hoppas.
 
Hur som helst så tänkte jag att jag skulle uppdatera er lite om min fina prins. Jag antar att det finns några som är lite nyfikna på hur det står still med Grålleman? Världens finaste Gustav. Han känns helt oförskämt fin faktiskt. Känns nästan lite löjligt att säga så, men jag verkligen njuter för tillfället. Vi har fortsatt att trimma dressyr under hösten och det känns bara bättre och bättre! Styrkan hos Gustav blir allt mer stabil och min ridning blir bara till det bättre hela tiden tack vare honom. Ibland är det verkligen så tacksamt att ha en häst som verkligen visar när du gör rätt och när du gör fel.
 
Vi har även börjat skutta lite över små hinder nu mer regelbundet och även de känns så kul! Vi fortsätter rulla runt på hinder som ligger på max 80cm, men det ska kännas enkelt och roligt för oss båda. Jag hoppas att jag ska kunna kombinera både hoppningen och dressyren till nästa säsong, det vore så himla roligt.
 
En liten tävling har vi kvar detta året också, om en vecka. Känner mig väldigt lugn och avslappnad inför den starten och ska försöka rida precis som hemma och bara njuta över denna härliga säsong som vi faktiskt haft! Jag kommer att dra alla resultat och allt sådant när vi har ridit den sista starten för att typ sammanställa, kan vara kul.
 
Är det något ni undrar över är det bara ösa på med frågor! Annars hittar ni mig på Instagram under Klintestam, där det uppdateras lite mer ordentligt! Puss på er så länge :-)
 
 

Kommentarer
S

Kul! Vad rider du för klass/er? Lycka till!

Svar: Jag rider bara en LA:1 på söndag :)
Therese Klintestam

2014-11-09 @ 07:46:51
Pernilla

Skoj att du är tillbaka 😁

Svar: Tack :D
Therese Klintestam

2014-11-10 @ 15:38:10
Natta

Så sjukt kul att det går bra för er! Har följt dig sen du hade Billy, och man ser hur mycket du jobbar. Du ger aldrig upp och kämpar på!
Hur ser planen ut för det kommande halvåret? Ska du ställa av han på lite vila under vintern? Eller tänker du träna på?
Kan du inte berätta lite hur du har tränat med Gustav, från rehab till nu. Hoppas uppdateringen håller sig nu :D

Svar: Men åh vad roligt, tack! :) Jag kan svara på det i ett inlägg!
Therese Klintestam

2014-11-11 @ 16:54:51

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback