7 januari 2015

Sjukt lustig dag.. Fråga mig inte varför.
Fixade stallet innan jobbet idag så det bara var ridning kvar efter. Jobbet gick bra! Mycket förberedelser stod på schemat då REAN börjar imorgon. Otroligt mycket fina saker som ska bort nu inför nästa katalogsläpp och ja, det kliar ganska mycket i fingrarna. Men ska försöka att hålla mig borta!
 
Efter jobbet var det raka vägen ut till stallet igen där Alexandra väntad. Alex är ju Gustavs gamla ägare/uppfödare för er som inte riktigt hade koll på det. Alex ville prova min dressyrsadel då hon är sugen på en sådan själv (vem är inte de!?) så då fick hon automatiskt rida Gurkis också.
 
Tänker inte skriva något om själva ridpasset då jag inte vill kommentera någon annans ridning. Men Gustav skötte sig bra och fick sova med Back on Track nättäcket och sedan kyllera på alla fyra benen. Mitt fina hjärta <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback