9 januari 2015

Ledig från jobbet idag, så skönt!
Har haft tvättstugan hela morgonen, känner mig typ helt slut. Det roligaste idag var i alla fall att mina nya påslakan som jag beställde i måndags kom idag. Så passade på att tvätta dom direkt och bäddade sedan rent, blev så fint! Dock så insåg jag att det hade varit snyggare med ett vitt lakan till istället för svart, men jag orkade inte gå upp på vinden för att hämta ett. Får bli någon annan dag..
 
Kom på efter att jag slängt mig på sängen att jag kanske skulle ta en bild på hur det blev.. Orkade liksom inte bädda om och snygga till igen haha - men påslakanen var i alla fall fina! Och ännu snyggare kommer det som sagt bli med ett vitt lakan istället för ett svart.
 
 
Skulle varit stalledig idag egentligen, men Malin blev tyvärr sjuk. Så åkte ut och fixade stallet samt pysslade om Gurkan ordentligt. Ingen ridning idag heller, sådär lagom bra att han vilar två dagar i rad men så blev det nu. Benen såg i alla fall mycket bättre ut idag, ingen svullnad, bara lite gallig i bakbenen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL (eller en hemlis):


URL:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback